Monday, August 17, 2009

Salam Ramadhan..

Emmm..antara Julai hingga setakat hari ni (17 Ogos 09), aktiviti aku sekeluarga hanya tertumpu dalam Canberra je..xleh nak pi jauh2 coz aku sibuk sikit ngan urusan kerja. Tengok la kalau ada kelapangan sebelum masuk Ramadhan ni, may be jalan2 luar sikit dari Canberra. Ok la, ni ada beberapa keping gambar terbaru kitorang yang sempat aku masukkan..hehehehe..time consuming aaa! Anyway, dikesempatan ini juga, aku dan family mengucapkan selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak yang mulia ni (bulan aku dilahirkan). Semoga kita semua mendapat keberkatan dariNya serta...cepat-cepat la ganti puasa yang lepas pada sesiapa yang berkenaan..hehehehe..Alamak! Aku masuk hutan exercise mulai 31 Ogos (Merdeka!) sampai 18 Sep!..hehehehe...

Gate masuk ke National Zoo and Aquarium, Canberra
Pak Belang..comeynyaaa..hehehe
Singa2 putih dari benua Africa..tido je kerjanya..
Beruang perang sedang diberi makan oleh petugas zoo..besar gilass!
Gambar ngan binatang leher panjang..hehehe..nama dia mula ngan huruf 'Z'..
Zahra ngan mummy bgambar ngan anak2 Alligator..
Zahra posing depan kandang Pak Belang..ada cermin kat belakang tuuu..
Udang Karah nak kawan ngan Zahra...
Host dinner untuk Lt Kol Ros Hasni sekeluarga yg datang bercuti ke sini..Kol Hassan ngan Mej Suria pun dijemput sekali..
Zahra ngan toys barunya..saja bagi dia duduk diam sikit..
Teringin gak nak naik sekali tapi x muat le pulak..hehehe
Posing time...
Dah pandai panjat2 dah budak kecik ni..
Helloooo....How are you...?
Zahra nak belajar walking niii...
Ngan pizza 'made in sendiri' oleh huda sempena birthday aku yang lepas..
Sempat lagi posing dalam bilik...
Ok...time to sleep...good night everyone...

2 comments:

Telipuk Kuala said...

Selamat menyambut kedatangan Ramadhan sekali lagi, alhamdulillah, semoga mendapat pahala berlipat kali ganda...insyaallah.

Misz said...

salam...selamat berpuasa....huda dah boleh wat senarai menu tuk sebulan berpuasa ni...akak dah selamat dah..tak yah susah2 nak wat.beli je sonang!hehehe...terkonang la plak mase kat stirling...meriah!!!