Tuesday, June 23, 2009

Salam..

Yahoo..next week kawe cuti seminggu! Pagi tadi 1st Class cadet dah pun selamat tamat latihan. So, adik2 diorg akan jadi senior lak 6 bulan yg akan dtg..dan aku..masih buat kerja2 yg sama. Anyway, blog kali ni ditujukan kepada isteri tercinta sempena hari lahirnya yg ke 26 pada 21 June lepas. Next week pada 5 July..Zahra pulak dah masuk setahun..pheergghh! Cepat sungguh masa berlalu yea. Aku pun rasanya makin tua dah 23 July ni..hehehehe. So, time birthday wife aku ni kitorg sambut secara sederhana..biasa la acara family. Keluar makan KFC (yg halal punya tau!), then gi jalan2 kat taman serta acara "memilih" hadiah yg pastinya aku bagi wife pilih sendiri mana yg dia suka. Apa hadiahnya? Tanya la tuan punya diri yea..hihihi.. Utk sambutan birthday Zahra ni, kitorg plan utk ajak kengkawan dtg umah makan2. Siap beli BBQ set dah haaa utk persiapan menghanguskan satay..hehehehe..(food testing dah berjaya dilaksanakan dengan jayanya!). Hmm..utk mummy, semoga panjang umur dan di berkati Allah SWT selalu..Luv u!

BBQ set yg portable punya..leh usung ke mana2..

Zahra ngan friend, Mirza..anak kepada Abg Taufik dan K. Rozie (staff kedutaan)

Zahra tgh check facebook Zahra ni..jgn kacau aaa..

Jalan2 kat taman sambil di 'pau' oleh swan..

Macam pernah tgk tempat ni..hehehe..anyone?

Birthday girl....

3 comments:

misz said...

happy besday la tuk korang semua...semoga berada dalam lindungan NYA sentiasa....wah...dah pandai wat sate la plak.....

Telipuk Kuala said...

Aku tau...aku tau...tempat itu adalah...errr...apa ek namanya sudah terlupa pula! Hepi belated birthday to Huda. Semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan usia...aminnnn!

R n H said...

to Kak mimz..

thanx..demi Zara tercinta sanggup huda belajo wat satay..hi hii..
peluk cium untuk Ayu n Ayman..

To Kak Ya..
thanx..ala Weston Park namayer..
time tu banyak Kanggaru..jgn mare..
mehla mai Canberra rasa satay..he hee