Sunday, July 20, 2008

Bingkisan terkini dari Down Under...

Salam semua..

Argghhh...sok pagi, maka berakhirlah sudah tempoh bersenang lenang aku bersama keluarga, especially ngan baby pertama aku. Mesti kengkawan aku kat office yang akan sibuk bertanyakan itu dan ini...minggu lepas pun separuh dari diorang dok sibuk2 heboh bagitau aku dah jadi bapak..camana la esok bila aku dah start keja balik. Bukan apa, letih aku nak jawab...ye laa..alih2, benda yang sama gak aku nak bagitau..hehehe..nak catch up keja yang tertinggal last week pun takut terganggu dek melayan diorang tu. Ingat Mat Saleh ni tak busy body gak ke?...sama je kadang2...

Last week, aku bawak mak ngan mertua aku..termasuk ngan 'orang yang tengah berpantang' dan baby Zahra jalan2 gi tengok kanggaroo, shopping2 kat Sunday Market ngan area2 shopping complex kat sini. Bukan apa, takut2 mak ngan mertua aku boring lak asyik dok kat umah je..haa, kang mula la ingat kat kampung je...tambah2 mak aku le..biasa laaa..orang tua. Wife ngan baby pulak terpaksa gak bawak , kalu tak...sapa nak tengokkan dia kat umah, ye tak..dah la Huda tu kategori penakut yang amat!

Ok la...kali ni, aku sertakan kiriman video lak..Ok la..nanti kalu ada masa, aku akan update lagi. Terima kasih banyak buat semua kaum keluarga dan sahabat handai aku dan Huda yang selalu meluangkan masa (curi2 tengok time keja?..hehehehe..) melayan blog ni..hehehe...Ok guys..enjoy the video...salammmm...

4 comments:

Telipuk Kuala said...

Biasa la...bila buat kerja 'curi-curi' nie yang rasa best tu...ada element thrill lagi suspen gituu! Aisey...video tak leh tengok daaaa...

R n H said...

Emmm...apsal lak x leh aaa? Kat aku ok je..mungkin buffering process dia lambat skit kot....

Telipuk Kuala said...

Everytime aku click play, kuar mesej "This video is not currently available. Please try again later". Hu..hu..hu....tak per, kang mak balik M'sia nanti ko kirim la cd ker...boleh la kitaorang kat sini nengok Zahra.

R n H said...

Ishhhh..apsal lak jadi camtu aaa? Bila aku bukak blog and play..ok je..Anyway, xpe la..memang aku ada nak burn gambar dan video bagi kat mak nanti time balik. Ok take care..